חטיפי חלבונים protein bar

חטיפי חלבונים protein bar

חטיפי חלבונים (protein bar) הינם חטיפים המשמשים כתחליף לארוחת חלבונים בדומה לאבקות חלבונים.

את חטיפי החלבונים ניתן לצרוך לאחר האימון, או במהלך היום… ישנם חטיפי חלבון אשר מכילים הרבה סוכרים, ו\או שומנים… על כן יש לבדוק את החטיף מבחינת ערכו התזונתי.

למי מתאים חטיף חלבון?

לשאלה: למי מתאים חטיף חלבון? התשובה הינה מורכבת מאוד! היות ואם אנו צורכים את החטיף להנאתנו יותר מדי פעמים, אנו עלולים להזיק לכליות ולהעמיס על הכליות ומערכת הדם יותר מדי חנקן – תוצר פירוק של החלבונים.

מה מכילים חטיפי החלבונים?

אם כן, השאלה הנשאלת הינה: מה מכילים חטיפי החלבונים? היות והחלבון הינו אחד משלושת אבות המזון הגדולים, המשמש לבניית הרקמות בגוף, לרבות רקמות השרירים. כדי להבטיח אספקת חלבונים יעילה, כל החטיפים מכילים כ- 15 עד 50 גרם חלבון בחטיף!

חטיפי חלבונים וסוכרים

ומה בקשר לפחמימות אשר מכילים חטיפי החלבונים? היחס בין כמות הפחמימות לבין כמות החלבון, היא שהופכת את החטיף כמתאים לאספקת אנרגיה לפני האימון ועזרה בשיקום השרירים לאחריו. אך יש לציין כי כמות רבה מאוד של סוכרים מזיקים לבריאות הכללית.

יתרונות חטיפי החלבון

חטיפי חלבון הינם חטיפים המספק מקור קל וזמין לחלבון ממקור איכותי לאנשים עם צריכה חלבונית גבוהה במיוחד (ספורטאים ומפתחי גוף), דיאטה בלתי מאוזנת (כגון: צמחונים, טבעוניים) וכן לאחוזים ניכרים של האוכלוסיה שאינם מצליחים לספק לגופם כמות חלבון מספקת באמצעות תזונה רגילה (מומלץ לצורך במשך היום כהשלמה תזונתית).

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s